Wednesday, August 8, 2007

تجربة

تجربة

5 comments:

altwati said...

مبروك المدونة
يربنا يجعلها قدم خير عليك
إن شاء الله
وإيه الستاير الحلوة دي
ما تعلمونا
ننضف أماكنا بدل الزريبة اللي أنا عاملها
تحياتي

Bella said...

اشكرك كثيرا اخي العزيز
اكتشفت السر اللى انا مخبياه
بس اوعي تقول لحد
نسيت اخفيها من البروفايل لغاية ماافرش البيت وانقل العفش وخلافه

عجبك القالب ده؟؟
انا كنت محتاجة حد يقولي رايه فيه صراحة واذا كان يناسب موضوع المدونة واللى ماينفعش

لو عاجبك النظام ممكن تبقى تعرفني ومرة نبقى اونلاين على الماسنجر واحكيلك تعمل التوضيبات دي ازاي

هههههههههههه

اي خدمة

To a friend said...

مبروك المدونة يا بيلا و يا رب دايما في تقدم و "ازدهار"..القالب حلو اوي و مبهج و اكيد اي اختيار تاني ليكِ حايكون حلو برضه... مستنين البث التجريبي بقي

ممكن تعرفيني و التواتي علي بياع الستاير اللي بتتعاملي معاه ؟

Me2nour said...

مبروك على المدونة فكرتها ممتازة...
بس يا ريت ما يجيلكوش إحباط لو ملقيتوش تعليقات كتير ... لأن المدونات المتخصصة زوارها كتير لكن تعليقاتها شبه منعدمة
تمسكوا بهدفكم و مالكوش دعوة بالزوار :)
نصيحة مجربة

Bella said...

مرحبا مي تو

منورة المدونة

وشكرا على كل اللى عملتيه معايا

ربنا يكرمك يارب

والله انا متوقعة ان التعليقات لن تكون كثيرة
ولأن المدونة هدفها الاساسي تعليمي فطبيعي الا تكون التعليقات كثيرة

المهم ان يستفيد الناس من الموضوعات

وابداء الملاحظات والطلبات امر ضروري جدا سينير لنا الطريق وسيجعل الخدمة تظهر في اجمل صورها

تحياتي