Monday, August 13, 2007

تجربة

تجربة

11 comments:

علوة said...

أنا أسف جدا جدا لعدم التعليق على الموضوع
بس انا عايز منكوا خدمة يا جماعة
يا ريت تدخلوا البلوج بتاعي وتشوفوا الموضوع بالظبط
أنا أسف تاني لعدم التعليق بس انا معتمد على إننا اصحاب
أرجو انكوا تيجوا عندي أول م تقروا الكلام ده

دينا فهمي said...

بتجربوا ايه؟؟

هاني جابر said...

شارك معنا وانضم الينا في لجنة الدفاع عن سجناء الرأي وحقوق الإنسان
شارك معنا بارسال حدث وتفاصيله لكي نفضح الظالمين ونفضح مهازلهم
انضم إلينا في يالا نفضحهم
www.dahayaa.com

altwati said...

علوة
جميل الكلاشيه
بس مافيش تحديث
أنت نسيت إنه مافيش موضوع تعلق عليه
ولا إيه
في المرة الجاية
تعالى وما تعلقش
تحياتي

altwati said...

امرأة تقول الذي لا يقال

أهي أي سبوبة
بدل ما ننزل نلعب في الشارع ونجيب لأهلنا مشاكل

تحياتي
يا قمر

altwati said...

أ/هاني جابر
سترى منا ما يرضيك إن شاء الله
خالص تحياتي

دينا فهمي said...

طيب بجد انتو ليه مش بتكملوا؟؟؟
انا عايزة ابأى معاكم واساعدكم

l0ma said...

اية تجربة دى
ااالوو ااالوو واحد اتنين تلاتة

Desert cat said...

انا مش شتيفه حاجه
هو فين البوست ؟

radwa said...

سلام عليكم
مش شايفه لسه ملامح للمدونه
لكن
لى تعليق بسيط
لو فعلا المدونه دي للكتابه باللغه العربيه الفصحى

لغتنا التى تناسيناها
يبقى احييك جدا على الفكره
ايموشن وش مبسوط وسعيد

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de Plasma, I hope you enjoy. The address is http://tv-de-plasma.blogspot.com. A hug.